Marvel Universe: The Avengers PBF
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Revenant

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Revenant
Mistrz Gry
Revenant


Liczba postów : 21
Data dołączenia : 05/11/2020

Revenant Empty
PisanieTemat: Revenant   Revenant Icon_minitime1Wto Lis 17, 2020 10:09 pm

Karta Postaci - Revenant
I post - Kilian Kouris
II post - Eldunar
Revenant RBr4Gfo
Powrót do góry Go down
Revenant
Mistrz Gry
Revenant


Liczba postów : 21
Data dołączenia : 05/11/2020

Revenant Empty
PisanieTemat: Re: Revenant   Revenant Icon_minitime1Wto Lis 17, 2020 10:11 pm

Karta Postaci - Kilian Kouris


Imię i nazwisko:
Kilian Kouris

Pseudonim:
-> Revenant (Division, aktualny)
-> Herald (Caer'Aechealan)
-> Iceclaw (Division)
-> Kenneth Walker (Division)
-> Aramis Zane (Division)
-> Knight (75th Ranger Regiment/Delta Force)
-> Coldblood (United States Army/4th Brigade, 25th Infantry Division)
-> Scalebound (od narodzin, nadany przez Eldunara)


Rasa:
Człowiek

Miejsce pochodzenia:
Anchorage, Alaska

Wiek:
Trzydzieści dwa lata

Frakcja:
-> Division - Inni bohaterowie (aktualnie)
-> 1st Special Forces Operational Detachment-Delta (dawniej)
-> 75th Ranger Regiment, Regimental Reconnaissance Company (dawniej)
-> 4th Brigade, 25th Infantry Division (dawniej)
-> United States Army (dawniej)


Wygląd:
Revenant OEJnKBc
Mający metr osiemdziesiąt osiem centymetrów wzrostu mężczyzna, o atletycznej budowie ciała. Jego waga w przybliżeniu to około osiemdziesiąt osiem kilogramów. Jest ciemnym brunetem z krótkimi, gęstymi włosami o charakterystycznym zaczesaniu na prawą stronę, które odsłania jego czoło nieskalane jeszcze zmarszczkami. Jego niebieskie oczy wyrażają pewność oraz doświadczenie życiowe. Duży nos z lekkim haczykiem u dołu nadaje mu tajemniczości, a tygodniowy, zadbany zarost nadaje całej postaci charyzmy. Ostatnim elementem są lekko posiekane, przeciętnego rozmiaru usta o nieco różowawym kolorze.

Charakter:
Posiada wojskową osobowość, którą zawdzięcza czasowi spędzonemu w Siłach Zbrojnych oraz Dywizji. Mężczyzna dzieli z innymi mundurowymi swe maniery, przekonania, cechy czy sposób, w jaki postrzega otaczający go świat. Jest pewny siebie oraz opanowany, w akcji - „zimnokrwisty”. Zazwyczaj porusza się celowym i szybkim krokiem, wiedząc, dokąd oraz po co zmierza. Nawiązując kontakt wzrokowy z obcymi trzyma głowę wysoko, czasami lekko obracając ją w bok. Ma w sobie poczucie dumy, honoru i uczciwości, w jego przypadku - bardziej znaczące, niż przy cywilach. Cechy to kształtują sposób, w jaki postrzega świat, jak również wpływają na jego codzienne działania w domu i na polu bitwy. Kolejnym elementem charakteru, jest bezpośredniość. Już podczas pierwszych dni szkolenia nauczył się szybkiej i klarownej komunikacji, bez wtrącania żadnych wątpliwości czy dwuznaczności. Dla nieprzyzwyczajonych do tego sposobu komunikacji, mężczyzna może wydawać się szorstki, niecierpliwy czy nawet nieuprzejmy. Natomiast dla zorientowanych, jest to świetny sposób na ukończenie zadań oraz efektywne wykorzystanie dostępnego czasu. W dzisiejszym społeczeństwie indywidualizm jest standardem, a praca na rzecz poprawy grupy jest względnym wyjątkiem. Jest to zupełne przeciwieństwo tego, czego nauczono Kouris'a. Grupa ponad jednostką to ważna cecha kultury wojskowej, którą mężczyzna posiada. Wielu ma trudności ze zrozumieniem tego poziomu jednostkowego poświęcenia.
Ponadto, czasami udziela mu się charakter smoka. Wspominając o tym, warto zwrócić uwagę na relację obu istot. Kilian obcuje ze smokiem od kiedy tylko sięga pamięcią. Magiczna istota towarzyszy mu w każdym momencie życia. Wytworzyło to między nimi silną więź. W dzieciństwie była to relacja dziecka z „wymyślonym przyjacielem”. Wraz z wiekiem, stała się to relacja opiekuna z podopiecznym, mentora z uczniem – ostatecznie tworząc między nimi braterską więź.


Umiejętności:
Zdolności Kouris'a wynikają zarówno z jego przeszłości wojskowej (w szczególności w jednostkach specjalnych), jak również szkolenia zafundowanego mu przez smoka od najmłodszych lat. Dobrze wytrenowane ciało połączone ze smoczą magią, pozwalają mu na wykonywanie zadań w sposób skuteczniejszy niż w przypadku przeciętnego człowieka. W stopniu doskonałym, opanował sztukę skradania się, co umożliwia mu przejście obok lub podejście do strażnika oraz ewentualną neutralizację - bez wykrycia. Dzięki sile fizycznej jest w stanie wspinać się po rurach, przenosić i usuwać ciała czy skakać z dachu na dach przy minimalnym wysiłku. Aramis jest dobrym kierowcą, radzi sobie również ze śmigłowcami, samolotami czy łodziami. Jest doskonale wyszkolony w walce bronią, jak również bez broni oraz z wykorzystaniem improwizowanego uzbrojenia, przykładowo: materiały wybuchowe, karabiny snajperskie, broń automatyczna i półautomatyczna czy broń biała – uzbrojenie zgodne ze standardami NATO. Przystosowany do walki w każdym otoczeniu, wykorzystując je do osiągnięcia własnych korzyści. Jest bardzo zaradny w pozostawaniu anonimowym oraz zacieraniu śladów, by tropiciele nie wpadali na poszlaki prowadzące do jego osoby. Specjalista w infiltracji, exfiltracji, unikaniu "spalenia" - czy nawet tradycyjnych metodach zamachów. Szczegółowo rozumie anatomię oraz naturę człowieka, co pokazuje uderzając w punkty witalne zarówno podczas neutralizacji lub rozbrajaniu celu. Potrafi poruszać się po większości obszarów bez zwracania uwagi cywilów czy uzbrojonych strażników. Posiada wiedzę na temat tego, które części ludzkiego ciała należy trafić, by przeciwnik przeżył lub przeżył, lecz umierał w cierpieniach albo zginął natychmiast, bez bólu. Kouris posiada również wiedzę z zakresu przetrwania, kwalifikowanej pierwszej pomocy w warunkach pola walki, elektroniki, techniki, jak również zaawansowanych szkoleń sił specjalnych: combined skills, executive protection, demolitions, breaching, marksmanship czy tradecraft. Eldunar zadbał natomiast, by jego umysł wykazywał się siłą i odpornością, pozwalającą mu na przeciwstawienie się próbom narzucenia mu cudzej woli. Chyba, że jest to wola smoka.
Za zdolność "rasową", można uznać długowieczność, która wynika z połączenia ze smokiem. Ze względu na wiek, nie jest to jeszcze widoczne. Kilian przyswoił od smoka więcej niż tylko moc czy wychowanie. Podobnie do mentora, preferuje niskie temperatury. Iceclaw jest na nie znacznie bardziej tolerancyjny oraz na tyle odporny, by pozwolić sobie na minimalne okrycie tam, gdzie inni potrzebują grubych bluz lub kurtek. Ma to również swoje negatywne odbicie w wysokich temperaturach, gdzie ich długie oddziaływanie potrafi wpływać na niego w negatywny sposób.


Moce:
Scalebound przyszedł na świat jako człowiek nieposiadający własnej magii oraz genu X. Moce Iceclawa objawiają się poprzez obecność Eldunara, którego magia przepływa przez ciało mężczyzny. Za każdym razem, gdy smok sięga po swą moc, organizm człowieka ulega gwałtownym zmianom nie będąc w stanie zapanować nad potęgą starożytnej magii. Scalebound jest efektem symbiozy, powstającej podczas działania smoczej mocy. Skóra człowieka zmienia się w skórę smoka, znacznie grubszą i wytrzymalszą, o szarej kolorystyce. Źrenice oczu człowieka zmieniają kształt na typowo smoczy, czasami potrafiąc wytworzyć niebieską aurę, gdy przepływ magii jest zbyt duży. Korzystając ze smoczych mocy, struktura tkanek człowieka ulega zmianie na całym ciele, w zależności od ilości kontrolowanej magii. Symbioza z mocą powoduje zmiany w cechach człowieka, jak chociażby w jego atrybutach fizycznych lub objawiającą się zdolnością do wykorzystania lodowej magii. Skóra może ulec rozerwaniu przy niekontrolowanym lub przesadnym wykorzystaniu mocy, choć najczęściej pokrywa się łuskami, natomiast na palcach dłoni pojawiają się pazury. Zmiana postępuje zazwyczaj od kończyn do korpusu. Wytrzymałość wzrasta do poziomu porównywalnego z typami kamizelek II/III, co pozwala zatrzymywać pociski broni o małej lub średniej sile – w szczególności tam, gdzie skórę pokrywają łuski (głównie standardowa amunicja pistoletowa). Siła wzrasta proporcjonalnie, względem poziomu wykorzystania magii - od 550kg do 5,5 tony, gdzie druga wartość jest graniczna dla wytrzymałości ludzkiego ciała (względem możliwości zdzierżenia smoczej magii). Wzmocnieniu ulegają również zmysły, wyostrzając się mniej-więcej dwukrotnie ponad możliwości ludzkie. Szybkość oraz refleks również ulegają znaczącej poprawie, gdzie poziomem przewyższa możliwości ludzkich atletów, lecz ponownie uzależniony jest od ilości magii przepływającej przez ciało człowieka. Podczas bitwy, Kilian opiera się na walce kriokinetycznej, wykorzystując zarówno nowoczesny sprzęt, jak i metody walki wręcz połączone z lodową magią. Tworzy przy tym lodowe struktury czy manipuluje lodem do uzyskania pożądanych efektów, jak lodowy podmuch, zamrażanie otoczenia, tworzenie własnych - zazwyczaj nieruchomych - klonów pułapek, broni i narzędzi lub przemiana struktury ciała w lód oraz rozbicie jej, by dokonać szybkiej teleportacji na krótkim dystansie. Umiejętności te zależne są od mocy udostępnionej przez Eldunara, a sam ich zakres nadal jest rozwijany. W porównaniu ze smokiem, człowiek prezentuje zdolności na poziomie adepta, nie posiada więc zdolności do swobodnego manipulowania lodem, jak jest w stanie czynić to smok. Pomimo, że moc powoduje swoistą mutację na ciele Kiliana, tak smok zaprzeczył, jakoby ciało Kourisa mogło na stałe przybrać inną formę. Jak wspomniano wcześniej, ciało człowieka nie zostało stworzone z myślą o dzierżeniu smoczej magii, stąd jej wpływ może być tak niszczycielski na przeciwników i otoczenie, jak na samego Revenanta. Eldunar może wykorzystać swoją moc do regeneracji człowieka, bez zmiany ciała. Ze względu na niszczycielski wpływ mocy na ciało człowieka, smok potrzebuje do tego czynników zewnętrznych – jak niskie temperatury, źródło magii lub dostęp do wody. Ten sposób pozwala gadowi szybko i skutecznie wyleczyć w pełni swego towarzysza, pod warunkiem dostępu do odpowiednich zasobów oraz założenia, że będzie miał co wyleczyć.

Broń:
Stare kontakty pozostały – jako członek Division, Kilian ma dostęp do najlepszego NATO. W związku z tym Kilian ma możliwość dobierania broni z uwzględnieniem potrzeb wykonywanego zadania. Ponadto kriokineza pozwala mu wytwarzać lodową broń na poczekaniu.

Ekwipunek:
Jak w przypadku broni, tak ekwipunek jest starannie dobierany do potrzeb wykonywanego zadania za pośrednictwem kontaktów z czasu służby w międzynarodowej jednostce lub w razie potrzeby, wytwarzany na poczekaniu z lodowej magii.

Historia:
Kilian Kouris przyszedł na świat w szpitalu wojskowym w Anchorage na Alasce, a od pierwszych momentów jego życia towarzyszył mu smok. Nigdy nie poznał swych rodziców, dowiadując się jedynie z opowieści, że ojciec był komandorem marynarki wojennej, natomiast matka pilotem sił powietrznych. Oboje zginęli - ojciec podczas jednej z misji bojowych dowodzonego okrętu. Matka zmarła przy porodzie. Pod opiekę wzięła go Faye Arnot, przyjmując rolę „Legal Guardiana” w życiu Kiliana. Jak się później okazało, przyjmując chłopca pod opiekę, Faye miała podejrzenia względem możliwych zdolności Kiliana. Bezpośrednie uświadomienie o innym bycie nadeszło, gdy smok wykorzystał niewielką część swej mocy do nawiązania kontaktu z kobietą. Maleńkie ciało nie mogło przewodzić smoczej magii, stąd gad musiał być szczególnie ostrożny. Jak okazało się podczas ich powolnych, przydługich rozmów – Faye była wysoko postawionym oficerem United States Special Operations Command (USSOCOM), a przy okazji przyjaciółką rodziny Kourisów. Porozumienie zostało wypracowane bardzo szybko, a przyszłość chłopaka niejako „zaplanowana”. Od tego momentu chłopiec dorastał pod czujnym okiem zarówno prawnej opiekunki, jak i swego smoczego opiekuna.
Życie w szkole przebiegało spokojnie. Popularność zapewniały mu wyniki sportowe, zawdzięczane regularnym startom w ligach systemów walki. Chłopak nie miał sobie równych zarówno w szkole, jak i poza nią. Wkład w to miał smok, który zapewniał chłopakowi wiedzę teoretyczną oraz praktyczną. Oceny szkolne były dobre, nie za wysokie, ale również nie za niskie. Poza zajęciami szkolnymi, Kilian spędzał dużo czasu na dworze. Eldunar zaszczepił w nim miłość do ruchu oraz świeżego powietrza, zapewniając sobie tym możliwość kształtowania ciała oraz zdolności chłopaka od najmłodszych lat. Faye, początkowo przeciwna, z czasem zaufała smoczemu opiekunowi chłopaka i pozwoliła im obu na swobodniejsze oddalanie się od miejsca zamieszkania, prosto w dzicz Alaski.
W wieku lat piętnastu, wracając ze szkoły wraz z kolegami, jego grupa została napadnięta przez trójkę bandytów. Gdy sytuacja zaczęła wymykać się spod kontroli, Eldunar po raz pierwszy przejął kontrolę nad ciałem swego hosta. Nikt nie spodziewał się, że piętnastolatek da radę trzem napastnikom, skutecznie ich eliminując oraz ratując tym samym sytuację – wszystko na oczach kolegów młodego. Dzieciaki na długo zapamiętały to wydarzenie, a Kilian zyskał kilka punktów pozytywnej sławy u lokalnej społeczności. Po powrocie do domu, chłopak odczuł skutki pierwszej symbiozy. Liczne rany, naderwane ścięgna oraz ślady po zmianach na ciele. Dwa tygodnie spędził na zwolnieniu lekarskim, odczuwając po raz pierwszy, że moc smoka ma swoją cenę.
Mając siedemnaście lat, Kilian zaciągnął się do lokalnej jednostki wojskowej Armii Stanów Zjednoczonych – za pisemną zgodą Faye. Nadal młody, lecz już z lepiej przygotowanym organizmem, chłopak był w stanie bezproblemowo przejść kurs przygotowawczy oraz pozytywnie rozpocząć samą służbę wojskową. Warto zaznaczyć, że sam Eldunar był początkowo przeciwny dołączeniu do armii. Przekonała go perspektywa podróży i odkrywania nowego świata. Dwa lata po przyłączeniu do służby, Kilian przeniósł się do 4th Brigade, 25th Infantry Division, dokładniej do wojsk powietrznodesantowych tejże jednostki. Kolejne dwa lata aktywnie uczestniczył w misjach bojowych na terenie Azji i Pacyfiku, wykorzystując przewagę, jaką dawał mu smok, dzięki czemu w krytycznej sytuacji był w stanie wyjść z opresji obronną ręką. Po tym okresie, z nowym doświadczeniem, swoją karierę kontynuował dołączając do jednostki specjalnej 75th Ranger Regiment, po drodze awansując i dalej przyłączając się do wyspecjalizowanej Regimental Reconnaissance Company. Czas spędzony wśród rangersów pozwoliły Kilianowi nabyć spory bagaż doświadczeń, w szczególności w zakresie działania na terytorium wroga. Po czterech latach nadszedł moment kolejnej zmiany. Wytrenowane ciało oraz smocza magia, pozwalały mu działać ponad granicami zwykłych żołnierzy. Chcąc dołączyć do najlepszych, Kouris – już w stopniu Sierżanta (E-5) wykorzystał okazję i podjął się próby dołączenia do 1st Special Forces Operational Detachment-Delta (1st SFOD-D), zwanego potocznie Delta Force. Weryfikację przeszedł pozytywnie, momentami wręcz Eldunar musiał mu przypominać by młody „nie szalał i się nie ujawnił”. Przez pięć lat służby w jednostce, Kilian brał udział w operacjach na całym świecie, ku uciesze Eldunara. Do jego głównych zadań należał specjalny rekonesans, działania kontr-terrorystyczne oraz zadania z zakresu ratowania zakładników.
Niespodziewany zwrot w życiu zapewniła mu wiadomość od Faye Arnot. Jako Sergeant First Class (E-7), w wieku trzydziestu lat został ściągnięty do Waszyngtonu na polecenie Dyrektora Division. Zaproszony przez niejaką „Six”, którą okazała się być sama Arnot. Kobieta została dyrektorem międzynarodowej jednostki zwalczającej światowy terroryzm, działającej pod bezpośrednim nadzorem NATO. Tak z żołnierza, stał się operatorem tajnej jednostki, o której istnieniu wie mniej, niż sto osób. Tam też dorobił się pseudonimu „Iceclaw”. Przez dwa lata działał samodzielnie pod różnymi pseudonimami, jak również z różnymi operatorami, w tym z członkami państw oficjalnie nieprzyjaznych Ameryce, jak Chiny czy Rosja. Różnicą stał się sposób działania. Podczas służby wojskowej, obecność Eldunara była tajemnicą, o której nie wiedzieli jego towarzysze broni ani przełożeni. W Division, smok przestał być sekretem. Zdarzało się więc, iż jego obecność była ujawniana. Przykładem publicznego działania był incydent w Bronx ZOO w Nowym Jorku, gdzie gad stoczył potyczkę z monstrualnymi napastnikami, którzy doprowadzili do chaosu i paniki w części miasta. Druga ważna sytuacja była mniej publiczna. Podczas operacji w rejonie Pacyfiku, helikopter, którym podróżował mężczyzna wraz z oddziałem został ostrzelany z broni przeciwlotniczej. Pech chciał, że Kilian wypadł z maszyny. Przed zderzeniem z ziemią, stery przejął smok, który wpierw uratował ich skórę, a następnie wykorzystał lodową magię do bezpiecznego posadzenia maszyny na ziemi. Misja zakończyła się sukcesem, jeden operator przemienił się w smoka. Sytuacji było znacznie więcej, a smoczy towarzysz człowieka wypracował sobie nimi uznanie i szacunek wewnątrz samej jednostki. Jego obecność stała się na tyle ważna, że niektóre operacje zakładały jego bezpośredni, aktywny udział – co zaczęło odpowiadać samemu gadowi. Bezpośrednie zaangażowanie, walka ramię w ramię z towarzyszami.
Kilka miesięcy temu do Eldunara odezwała się daleka przeszłość. Podczas jednej z odpraw Division, centrala jednostki została zaatakowana. Coś niespodziewanego, magiczne portale, wojownicy dzierżący prymitywne łuki, miecze oraz władający różnymi mocami. W wyniku chaosu, Kilian został wciągnięty do portalu mając przy sobie wyłącznie pistolet. Smok szybko zidentyfikował ich położenie - Caer'Aechealan, jego dom. Druga część zasadzki nie powiodła się. Pomimo przewagi liczebnej i magicznej wroga, Eldunar przejął kontrolę, wyzwolił swą moc, a następnie rozniósł zagrożenie na lodowe strzępy – ostatecznie dokonując odwrotu, nie czekając na wrogie wsparcie. Jakiś czas później odnaleźli dawnych sojuszników smoka. W tym świecie minęło sto pięćdziesiąt lat. Wiele frakcji zjednoczyło się przeciwko tyranom, którzy obalili dawny porządek starego świata, a teraz Scalebound miał szansę pomóc go przywrócić. Celem stało się nie tylko wrócić do domu, ale również pomóc staremu światu. Podczas wielu bojów, Kilian dorobił się miana Smoczego Heralda, jako istoty połączonej ze starożytnym bytem. Po wielu miesiącach walk, dowodzenia potyczkami oraz wpływania na historię, Iceclaw stanął przed ostatecznym zadaniem. Niczym w powieściach, przyszło mu obalić złego króla. Podczas starcia, niemiłą niespodzianką okazał się fakt, że król-tyran również był smoczym heraldem, który wpierw zabił, a następnie podporządkował sobie duszę jednego z uczniów Eldunara. Na nic zdały się próby przemówienia do świadomości dawnego sojusznika. Smok został zmuszony przejąć kontrolę i samodzielnie dokończyć walkę, której Kilian nie był w stanie wygrać, ze względu na różnicę sił. Kilian odzyskał kontrolę dopiero po wstępnej wygranej, by dobić tyrana. Eldunar nie był w stanie zabić własnego ucznia. Nim lodowe ostrze przebiło wroga, ten wykorzystał ostatek sił oraz chwilę nieuwagi, by przeszyć pierś Iceclawa magicznym mieczem. Zaskoczony mężczyzna padł na plecy, czując nie tylko ból w klatce piersiowej, lecz na całym ciele, które pokrywał lód i łuski. Było wręcz rozrywane przez smoczą magią. Zobaczył Eldunara, pochwyconego przez energię jakiegoś artefaktu. Rozdzielili ich, czekała go śmierć. Obaj sięgnęli ku sobie ramionami, chcąc pochwycić swe dłonie, jednak znajdowali się za daleko. Uczeń Eldunara podniósł się, dzierżąc ostrze i zbliżając do dawnego mentora. Koniec?
Huk, eksplozje, portale. Świadomość Kiliana powoli odpływała. Jednak po miesiącach samotnej walki przybyła odsiecz. Division skorzystało z pomocy maga, który odnalazł ich towarzyszy, a następnie utorował drogę. Grupa szturmowa przeszła na drugą stronę, urządzając piekło przeciwnikom. Zaskoczony wróg dał mu szansę. Ostatkiem sił pochwycił pistolet, wykorzystał lukę w pancerzu gada oraz jego rany, by władować w jego ciało cały magazynek. Tyran w smoczym ciele padł na ziemię, a wraz z tym zapadła ciemność. Kilian słyszał krzyki, strzały, huki. Głos jakiegoś operatora, głos Eldunara. Ktoś go szarpnął, w sumie było mu wszystko jedno. Nastała cisza. Jedyne co czuł to przyjemny, kojący chłód.
Powrót do góry Go down
Revenant
Mistrz Gry
Revenant


Liczba postów : 21
Data dołączenia : 05/11/2020

Revenant Empty
PisanieTemat: Eldunar   Revenant Icon_minitime1Wto Lis 17, 2020 10:14 pm

Karta Postaci - Eldunar


Imię i nazwisko:
Eldunar

Pseudonim:
-> Revenant (Division, aktualny)
-> Saurian (Division)
-> Scalebound (przez połączenie z Kilianem)
-> Cieniołuski (High Guard)
-> Starożytny (High Guard)
-> Wiele, wiele innych… (Caer'Aechealan)


Rasa:
Starożytny Lodowy Smok

Miejsce pochodzenia:
Caer'Aechealan

Wiek:
Ponad pięć i pół tysiąca lat

Frakcja:
-> Division - Inni bohaterowie (aktualnie)
-> High Guard (aktualnie)


Wygląd:
Revenant 2Kmp5sG
Smok to dostojne, szlachetne oraz wspaniałe stworzenie. Łączy w sobie majestat swej rasy z wyglądem brutalnego, krwiożerczego wojownika. Wzrost gada wynosi dwa metry i osiemdziesiąt dwa centymetry, ważąc przy tym osiemset osiemdziesiąt kilogramów. Sylwetkę śmiało można uznać za atletyczną, a przy tym dobrze umięśnioną. Charakterystyczną cechą większości smoków są łuski. W tym przypadku posiadają one szary kolor o czarnym odcieniu, przez co w momencie ograniczenia światła, gadowi łatwiej jest uniknąć niechcianego wzroku. Jednak to nie fakt posiadania łusek, a ich wygląd oraz budowa czynią smoka. Typowy smok posiada proste, "małe" łuski pokrywające całe jego ciało, kształtem przypominające tarczę. Nie inaczej jest też w przypadku przybysza z prastarego świata. Łuski smocze cechują się niesamowitą wytrzymałością, a ten osobnik posiada ich dodatkową warstwę oraz specyficzną budowę. Poza podstawową łuską, ramiona oraz nogi smoka miejscami pokryte są dodatkowymi, czarnymi i płytowymi w budowie łuskami, wzmacniającymi znacząco jego wytrzymałość oraz nadającymi mu bardziej wojowniczego wyglądu. Płytowe łuski występują również na grzbiecie smoka, ciągnąc się od samego karku - przez cały grzbiet, aż po ogon - porastając go od góry i dosłownie narastając na mniejsze łuski, ciągnąc się przy tym aż do końca ciała smoka. Nie można tutaj powiedzieć, by gorzej się trzymały. Wszystkie łuski są bardzo przywiązane do swojego właściciela i szybciej można doprowadzić do pęknięcia lub uszkodzenia ich na nim, aniżeli oderwania ich od ciała. Korpus gada również pokryty jest płytowymi łuskami, spod których miejscami potrafi prześwitywać błękitna energia, szczególnie w momencie, gdy smok korzysta z większej ilości swej magii. Naturalny pancerz w żadnym stopniu nie utrudnia mu poruszania się ani wykonywania akrobatycznych manewrów tak na ziemi, w powietrzu, jak również w wodzie. Podobnie do pancerza, sama skóra smoka jest gruba i wytrzymała, doskonale chroniąc przy organy wewnętrzne – również proporcjonalnie odporniejsze. Płytowe łuski okrywają również szyję smoka, ciągnąć się od podbródka zwieńczonego kolcami, aż po mostek, a tam dalej rozchodząc na klatkę piersiową. Pancerz nie jest jedynym elementem jego ciała. Obserwując dalej - szybko dostrzeżemy na ciele smoka potężne i długie pazury oraz kolce porastające łeb Eldunara, ciągnące się dalej przez kark. Gdy mowa o kończynach, wpierw należy zaznaczyć, że smok jest istotą humanoidalną, poruszając się na dwóch kończynach. Dłonie wieńczące smocze ręce posiadają pięć palców, a każdy zakończony jest ostrym pazurem. Nogi natomiast zakończone są masywnymi łapami również zwieńczonymi pięcioma palcami, wyposażonymi w długie pazury. Na szczególną uwagę zasługuje długi i masywny ogon smoka, który pozwala na lepsze zachowanie równowagi oraz dokładniejsze poruszanie się w środowisku wodnym czy w powietrzu. Jest również bardzo skutecznym elementem uzbrojenia, często posiadającym silniejsze uderzenie – a na pewno o dłuższym zasięgu. Ogon wraz ze swymi łuskami i kolcami może skutecznie łamać wrogie kości lub miażdżyć ciała wrogów. Faktem, którego każdy zapewne zdążył się już domyślić, jest szereg ostrych kłów kryjących się w paszczy gada. Ostatnim elementem są potężne, wielkie skrzydła. Te masywne kończyny, proporcjonalne rozmiarami do smoka, pozwalają skutecznie przemierzać przestworza, nawet podczas najpotężniejszych wichur lub sztormów. Mięśnie skrzydeł są na tyle silne, by bez problemu dźwignąć zarówno smoka, jak i dodatkowy balast. W krytycznych momentach, skrzydła służyć mogą również jako dodatkowa ochrona dla smoka lub jego towarzyszy. Nie są opancerzona, jednak sama błona jest niewiele mniej wytrzymała od smoczej skóry. Sama wielkość skrzydeł pozwala mu, dosłownie, zawinąć się w kokon. Oczy smoka są typowe dla przedstawiciela jego gatunku, o szlachetnej błękitnej barwie oraz charakterystycznych gadzich źrenicach.

Charakter:
Jako smok, Eldunar kieruje się w życiu swoją naturą oraz rozumem. Potrafi wykazywać cechy niemalże zwierzęce, jak warkot zamiast słownej odpowiedzi, a chwilę później wdać się w poważną dyskusję. Zanim trafił do tego świata, stwór był ważną oraz szanowaną postacią, a dzierżone stanowisko wykształciło w nim zbiór pewnych cech osobowości. Rzetelność jest jedną nich. Kiedy ustalone zostaje wykonanie danej czynności bądź zadania, smok oczekuje od siebie oraz innych podążania ścieżką od początku do końca, niezależnie od tego czy zadanie jest proste czy złożone. Nauczony jest, by rozwiązywać problemy samodzielnie lub wykorzystywać innych do uzyskania pożądanego efektu. Wskazówek poszukuje rzadko, głównie od istot starszych doświadczeniem, tylko gdy wyczerpie pozostałe zasoby, a ekspertyza innych będzie mu niezbędna. Często rzeczy proste dla niego, potrafią być skomplikowane dla innych. Jeśli się z kimś na coś umówi, to dotrzymuje słowa od początku do końca, bez potrzeby potwierdzenia ustaleń. Gdy coś ma ulec zmianie, sam dba o dostarczenie odpowiedniej informacji. Kolejną cechą jest uczciwość. Miejsce, z którego pochodzi, robiło z kłamstw dość spore problemy. Niczym w powiedzeniu "kiedy kłamiesz, ludzie giną". Smok bierze więc pełnię odpowiedzialności za działania podejmowane przez niego lub istoty podlegające mu, a w razie pomyłki, gotów jest przyjąć pełnię odpowiedzialności za swe czyny. Dowodząc, nauczył się, że małe kłamstwo dla jednych, może mieć krytyczne konsekwencje dla drugich. Dzięki swemu doświadczeniu posiada uwarunkowania do szybkiego podejmowania decyzji. Nie raz zdarzało mu się być w sytuacji, w której kilkusekundowa decyzja była ostateczna dla czyjegoś życia bądź śmierci. Wybierając, korzysta więc ze swojego doświadczenia oraz intuicji. Rzadko zdarza się, by posiadał wszystkie potrzebne informacje. Nie boi się wykonać ruchu, a potem dokonać korekty, jeśli napotka nieprzewidziane przeciwności. Smok cechuje się odpowiedzialnością za innych. Cała jego siła, możliwości i doświadczenie sprawiają, że czuje potrzebę uważania na tych, którymi się otacza. Zawsze podnosi najsłabszy punkt łańcucha, nie pozwala go zerwać. Działając w grupie, dostrzega, że cel mają osiągnąć wszyscy, nie można osiągnąć go samodzielnie lub porzucić towarzysza. Jeden za wszystkich - wszyscy za jednego. Gotów jest pomagać innym bez prośby, ponieważ jest dla nich, nie dla osobistych zysków. Smok często wykazuje się inicjatywą, dbając, by obowiązki były wykonywane szybko oraz skutecznie. Eldunar jest bardzo wytrwały, uwielbia wyzwania. Zadania których się podejmuje, potrafią wymagać zmiany nastawienia, podejścia czy niestandardowych umiejętności. Gad przywiązuje uwagę do swojego wyglądu. Można powiedzieć, że dba, by wyglądać profesjonalnie. Czyste łuski, żadnych ubytków czy skaz. Rozmawiając, nawiązuje kontakt wzrokowy. Porusza się pewnym krokiem, wyprostowany, zawsze świadom otoczenia. Nawet, kiedy oddaje kontrolę Kilianowi, stara się mu narzucać swoje standardy - profesjonalne podejście, jeśli ten akurat się zapomni. Ostatecznie, stwór posiada szeroką zdolność do adaptacji. W swoim życiu, dużo podróżował, wystawiał się na działania różnych kultur, zdarzeń, zachowań czy sytuacji. Mimo różnicy względem świata z którego pochodzi, odnajduje się tutaj dość naturalnie.

Umiejętności:
Gad łączy w sobie cechy prawdziwej smoczej potęgi z wielkimi możliwościami, jakie posiadają istoty humanoidalne. Wielki łowca, bo przy odrobinie odpowiednich informacji - wytropi niemalże każdego, niezależnie od panujących warunków. W przestworzach porusza się niczym prawdziwy as, czyniąc je swym lojalnym sprzymierzeńcem i wykorzystując do otrzymania najlepszych efektów. Naturalne zdolności pływackie wzmocnione wieloletnimi treningami, pozwalając mu poruszać się pod wodą z wielką gracją i łatwością. Jeśli komuś natomiast wydaje się, że wielkie skrzydła będą tutaj jakimś problemem to będzie w wielkim błędzie. Smok reprezentuje sobą prawdziwą potęgą natury. Wspinaczka i bieg przychodzą mu równie łatwo oraz naturalnie, jak lot w przestworzach. Posiada wielkie umiejętności w walce. Niczym prawdziwy mistrz, łączy w sobie bestialstwo, jakim obdarzyła go natura - z kunsztem oraz techniką, jaką zyskał, latami trenując pod okiem smoczych mentorów w Caer'Aechealan. Eldunar jest tutaj doskonałym przykładem na to, że fakt posiadania wielkiej siły czy wytrzymałości, nie sprawia, że trzeba tylko te zdolności w sobie szlifować. Samemu posiadając ogromną siłę, w walce w zwarciu często odkłada swe naturalne predyspozycje na bok, przepuszczając przeciwnika, wykorzystując jego siłę oraz impet. Nie straszne są mu również walki w parterze, nawet przeciwko uzbrojonym przeciwnikom. I choć sam nie używa żadnego rodzaju uzbrojenia zewnętrznego, to posiada wiedzę i doświadczenie praktyczne w korzystaniu z różnorakiego oręża. Głównie można tu zaliczyć broń białą, miotaną czy łuki i kusze, jednak dzięki Kilianowi zna tajniki nowoczesnej broni palnej (charakter zachodnioeuropejski/NATO). Wiedza pozyskana w tym świecie umożliwia mu nie tylko posługiwać się nowoczesnym uzbrojeniem, ale nawet kierować pojazdami w podobnym zakresie, co Kilian. Umiejętności te są dla niego głównie dodatkiem. Zazwyczaj w ich wykorzystaniu przeszkadza brak możliwości czy nawet sytuacji, która by na to pozwalała – nie wspominając o jego rozmiarach. Obserwując smoka i analizując jego zachowanie, łatwo można dojść do wniosku, że w życiu przystosowywał się do bycia żołnierzem. Z mocami jak i bez nich, gad zawsze okaże się godnym przeciwnikiem. Należy mieć się na baczności, gdyż szybko potrafi zmieniać swój sposób walki. W jednym momencie wykonując cięcie prostą dłonią, by zaraz w ruch weszła pięść, po niej pazury, a czasami nawet kły lub potężny ogon. Smok posiada ogromną wiedzę. Nie jest to typowa, wojownicza bestia. Świetnie zna się na własnym organizmie, potrafiąc pomóc sobie w sytuacji, gdy zostanie ranny, wiedząc przy tym jak nastawić stawy czy kości, przyśpieszając proces regeneracji. Ponadto, cały czas towarzyszył Kilianowi przez wszystkie szkolenia oraz doświadczenia bojowe związane z pracą swojego Heralda, w związku z czym jest w stanie czerpać z jego wiedzy i doświadczeń. Nie można natomiast nazwać go kimś, kto zna się na gotowaniu czy typowych pracach ogródkowych, domowych i tym podobnych. Chyba, że mowa tutaj o przetrwaniu w dziczy, ze szczególnym nastawieniem na środowisko arktyczne.

Cechy naturalne:
-> Ekstremalnie wyostrzone zmysły - względem ludzkich, nie istnieje nawet porównanie. Jaszczur wyczuje wibracje spowodowane zbliżaniem się kogoś; świetnie widzi nawet przy minimalnym oświetleniu; wyczuje zapach, o którego pojawieniu się inni nie mają nawet pojęcia; usłyszy to czego otoczenie nie jest w stanie odebrać. Gad posiada również doskonały zmysł temperatury, równowagi czy propriocepcji. Może rozpoznać kierunek i siłę prądu wody oraz wiatru.
-> Pełna regeneracja uszkodzonych tkanek zapewnia temu stworzeniu przeżycie, nawet gdy odniesie najcięższe rany. Choć zajmie to trochę czasu, jest w stanie w pełni się regenerować. Jest to zdolność, którą otrzymał od natury i nie jest ona w żaden sposób powiązana z jej magicznym odpowiednikiem.
-> Jako świetny lotnik oraz pływak. Potrafi wstrzymać oddech znacznie dłużej niż inne istoty. Jego organizm, w krytycznych sytuacjach, wytrzyma nawet godzinę bez dostępu do tlenu przy ciągłym obciążeniu wysiłkiem.
-> Będąc istotą o lodowych korzeniach, doskonale odnajduje się i czuje we wszelakich terenach arktycznych, pokrytych lodem oraz w niskich temperaturach. Odwrotnie natomiast ma się sprawa, gdy przyjdzie mu funkcjonować na pustyni, w wysokich temperaturach. Smok, choć jest w stanie działać, to jednak długotrwałe wystawianie się na olbrzymie temperatury potrafi wpływać na jego zdolności w negatywny sposób.
-> Naturalna zdolność każdego prawdziwego lodowego smoka - może buchać lodem z pyska i nozdrzy. Wyćwiczył na to dwa sposoby. Potrafi atakować przeciwnika ciągłym zionięciem, jak również posłać ku niemu pojedyncze, lodowe ataki które będą w stanie dokonać rozmaitych zniszczeń, w zależności od celów jakie obierze.
-> Dzięki naturalnemu pancerzowi, smok jest w stanie znieść poważne trafienia wielkokalibrowych karabinów i dział pojazdów opancerzonych, poprzez rykoszet lub po prostu rozbicie pocisku na łusce (nawet do kalibru 155mm). Pancerz skutecznie chroni przed atakami niekonwencjonalnymi, jak magia i jej podobne zdolności. Zazwyczaj ataki te, w postaci słabszych, nie skutkują. Reszta wchodzi z większym lub mniejszym osłabieniem siły uderzenia. Gdy jednak atak przebije się przez naturalny pancerz, na jego drodze pojawi się ekstremalnie wytrzymała skóra, stanowiąca kolejną barierę w ranieniu stworzenia. Tkankę jest wytrzymalsza, podobnie organy wewnętrzne gada. Uwadze podlegają smocze kości oraz pazury, które również cechują się nadnaturalną wytrzymałością na ataki.
-> Inne atrybuty, takie jak siła, zwinność i szybkość. Podstawowy i dla wielu istot najważniejszy atrybut - siła. U tego smoka również jest atrybutem bardzo rozwiniętym. Udźwig sięga pięćdziesięciu pięciu ton. Rzadko zdarza mu się wykorzystywać pełnię potencjału swych mięśni. Woli zamieniać brutalną siłę w technikę, a technikę w potężną lodową magię. Gad posiada niesamowity refleks, będąc w stanie zaskoczyć poprzez chwycenie nadlatującej w jego kierunku strzały, lecz nie zrobi czegoś podobnego z obiektami przebijającymi bariery dźwięku, jak np. pociski broni palnej. Typowa broń miotana nie stanowi dla niego problemu, jeśli ktoś za bardzo jej nie pomoże.
-> Gad posiada bardzo silny układ immunologiczny. Sprawia to, że niezwykle ciężko znaleźć substancję, która miałaby jakikolwiek wpływ na jego organizm. Związane jest to z niską temperaturą, jaka cechuje jego ciało. Jako istota lodowa, większość substancji w jego ciele po prostu umiera, zanim zyska możliwość by realnie mu zagrozić.


Moce:
-> Smocza Magia Lodu - Umożliwia sprawowanie władzy nad legendarną formą magii, pozwalającą wykorzystywać moc w celu generowania oraz dowolnej manipulacji żywiołem. Ten rodzaj magii sprawdza się, czerpiąc nie tylko z siły rzucającego, a z możliwości jakie dają tereny arktyczne lub zbiorniki wodne, gdzie moc posiada praktycznie niewyczerpany potencjał. Nie należy tego jednak ignorować, gdyż potężny mag wykorzystujący tę magię, nie wymaga arktycznych terenów ani niskich temperatur, by po mistrzowsku wykorzystywać każdy aspekt możliwości swego żywiołu. Zdolność władzy nad lodem w przypadku smoka, nie jest formą mutacji, lecz magią. Jego możliwości wykorzystania lodu są niemalże nieograniczone oraz nielimitowane, szczególnie porównując do tego czym mogą poszczycić się prości magowie lub mutanci. Należy pamiętać, że jako smok, Eldunar jest istotą magii – sama magia natomiast jest elementem jego istnienia. Ponadto, smoczy lód potrafi przyjmować szaro-czarną kolorystykę, w zależności od natężenia mocy wykorzystanej przy manipulacji. Jest to cecha charakterystyczna dla magii Eldunara. Praktycznie niewidoczna, gdy z mocy korzysta Kilian.
-> Wytchnienie Starożytnego - Pełna regeneracja zdrowia użytkownika oraz jego mocy, możliwa jest poprzez wykorzystywanie wody. Proces ten wymaga różnych ilości czasu, w zależności od otoczenia w jakim znajduje się mag. Natychmiastową regenerację może zapewnić większe źródło wody, np. takie, jak jezioro, rzeka czy nawet morze albo ocean. Do regeneracji może posłużyć woda znajdująca się w powietrzu. Nawet ciężko ranny w walce, może po jakimś czasie powrócić do niej w pełni swych sił. Z faktu pełnej kontroli nad żywiołem, wykazuje całkowitą odporność na wszelakie, powiązane z nim działania - wymierzone przeciwko niemu. Tam, gdzie jest plus, jest i minus. Gdy działanie niskich temperatur i lodu jest przeciwko niemu całkowicie nieefektywne, tam działanie wysokich temperatur i ognia potrafi skutecznie ograniczać jego możliwości. Chyba, że może się tym przeciwstawić, czego zawsze próbował.
-> Smocza Inicjacja – Odpowiednio kontrolując przepływ magii, Eldunar jest w stanie zmienić strukturę genetyczną człowieka, przy jednoczesnym wypchnięciu jego świadomości. W efekcie smok transformuje ciało człowieka w swoje własne, przyjmując swą oryginalną formę i zyskując dostęp do pełni możliwości. Proces ten jest aberracją naturalnego porządku, podczas którego smok powinien zniszczyć człowieka i odzyskać na stałe swoją oryginalną formę. Cieniołuski sprawia, że transformacja jest hybrydowa, czego następstwem jest możliwość odwrócenia procesu i przywrócenia ciała człowieka. Mimo różnic strukturalnych, smok przemienia ciało wykorzystując synchronicznie proces smoczej inicjacji oraz lodową magię. Ciało zazwyczaj zostaje pokryte czarnym lodem, a jego drobiny zaczynają krążyć dookoła, pozwalając stworzyć swoistą barierę oraz strefę wspomagającą przemianę. Organizm ulega następnie mutacji i bolesnemu oraz nieprzyjemnemu przekształceniu poprzez przemianę struktury tkanek, kości, mięśni i ścięgien. Strażnik jest w stanie wpłynąć na dynamikę przemiany, co jest ważne dla późniejszego stanu Kiliana. Szybka przemiana potrafi być niesamowicie bolesna oraz nieść za sobą nieprzyjemne skutki w momencie powrotu do ludzkiej formy. Powolna przemiana obciąża zarówno ciało i psychikę człowieka, którego świadomość zostaje odcięta znacznie później. Możliwość zmiany jest również uzależniona od odniesionych ran. W przypadku ran na częściach ciała, których człowiek nie posiada, próba przywrócenia ludzkiej formy może stać się szczególnie niebezpieczna lub niewykonalna. Smok może wspomóc regenerację człowieka, jednak nie jest w stanie wyleczyć go równie szybko, jak siebie. Moc ta jest również odpowiedzialna za częściowe ujawnianie smoczych cech w momencie, w którym Revenant sięga po smoczą magię. Cechą nagięcia praw nadal pozostaje zasada utrzymania przy życiu. Człowiek nie jest w stanie przeżyć rozłączenia ze smokiem lub jego śmierci, jednak nie ma to zastosowania w drugą stronę. W przypadku śmierci Kiliana, Eldunar odzyska swą oryginalną formę, mogąc dalej swobodnie funkcjonować.
-> Trwałe Dziedzictwo - Umysł strzeże potężnych tajemnic o jego rasie, królestwie, historii oraz aspektach wykorzystywania magii, w tym artefaktach. Smok od kiedy pamięta, starał się chronić siebie oraz swoich kompanów. Również przed atakami mentalnymi. Cieniołuski zna więc wiele aspektów tego fachu. Zaczynając od podstaw, czyli komunikacji telepatycznej, przez ochronę własnego lub czyjego umysłu, a kończąc na sugestiach wobec czyjejś woli. By wpływać na innych, smok musi wpierw naznaczyć ich swoją magią poprzez bezpośredni kontakt fizyczny. Może to uczynić za pośrednictwem Scalebounda. Naznaczenie pozwala mu wykonywanie działań na odległość, bez potrzeby ponownego kontaktu fizycznego.
Najważniejszą cechą jest tutaj ochrona własnego umysłu oraz umysłów towarzyszy. Smok wykazuje wysoką niewrażliwość na wszelakie próby umysłowych wtargnięć, wliczając w to moce psychiczne oraz empatyczne, hipnozy, iluzje, podstępy i inne. Gad jest w stanie chronić umysły innych istot. Aspektem ochrony własnych myśli, jest ukrycie własnego umysłu w cieniu. Jest to pasywny efekt, którego używa stale. Maskuje swoją obecność, sprawia, że inni telepaci nie mają możliwości wykrycia go. Efekt ten jest mocą "własną", a co za tym idzie, gad najczęściej nie dzieli się nim oraz nie rozszerza pola na nikogo więcej, niż on sam – chyba, że pojawi się taka potrzeba. Cieniołuski ma możliwość wzmacniania tarcz umysłu, jeśli znajdzie się na tyle silny telepata, by zdać sobie sprawę z obecności smoka.
Kolejną gałąź mocy stanowi omnilingualizm, który dotyczy wyłącznie istot żywych. Eldunar jest w stanie zrozumieć każdą istotę, z którą połączy się drogą telepatii. Odbiera jej słowa, uczucia oraz myśli w zrozumiały dla siebie sposób. Gad posiada świetne zdolności nawigacyjne, niezwiązane z naturalnymi aspektami, lecz właśnie z telepatią. Dzięki nim jest w stanie śledzić swoje cele, określać ich położenie lub stwierdzać, czy się przemieszczają. Wiąże się z tym pewien rodzaj mentalnej mapy, sprawiający, iż smok potrafi odnajdować drogę oraz prowadzić rozpoznanie otoczenia za pomocą samego umysłu. Podstawą tego wszystkiego jest oczywiście komunikacja, zdolność przekazywania i odbierania słów, emocji czy obrazów. Potrafi zadziałać jako przekaźnik, łącząc między sobą umysły różnych istot i pozwalając im na swobodną komunikację.
Ostatnim, a jednocześnie najmniej przyjemnymi dla innych, jest umiejętność użyteczno-ofensywna telepatii. Smok, wraz z wiekiem, nabył wiele doświadczeń oraz wiedzy praktycznej, pozwalającej mu w ograniczonym stopniu wpływać na istoty, które naznaczy. Dzięki temu jest w stanie wysłać do umysłów innych coś w rodzaju sugestii, brzmiącej dla odbiorcy niczym jego własna, naturalna myśl. Sugestie nie są rozkazem, nie narzucają nikomu woli smoka, natomiast mogą wpisać się w schemat funkcjonowania danej istoty lub sprowokować do szarpania się z własnymi myślami. Zależnie od sugestii i odbiorcy, myśl może potwierdzić czyjeś nastawienie, zmienić je lub wprowadzić odbiorcę w stan niepewność względem własnych decyzji.


Broń:
Pazury, kły, własne ciało, umiejętności oraz smocza magia.

Ekwipunek:
Własne ciało, umiejętności oraz wszystko, co wpadnie w jego łapska podczas działań.

Historia:
|
Powrót do góry Go down
Loki
Administrator
Loki


Liczba postów : 4172
Data dołączenia : 23/05/2012

Revenant Empty
PisanieTemat: Re: Revenant   Revenant Icon_minitime1Wto Lis 17, 2020 10:18 pm

Wszystko było uzgadniane, ograniczenia są znane, więc akcept.
Powrót do góry Go down
https://theavengers.forumpolish.com
Sponsored content





Revenant Empty
PisanieTemat: Re: Revenant   Revenant Icon_minitime1

Powrót do góry Go down
 
Revenant
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marvel Universe: The Avengers PBF :: Sprawy organizacyjne :: Karty postaci-
Skocz do: